Book review, movie criticism

Friday, November 22, 2013

Nader Talebzadeh, The Messiah (2007)



Nader Talebzadeh, The Messiah (2007)

  Επί τέλους, τελειώσαμε με τις ιρανικές ταινίες (αυτές που είχαμε), για να διαβάσουμε και κανένα βιβλίο. Έχω δει και έχω γράψει σχεδόν για όλα τα έργα των κορυφαίων ιρανών σκηνοθετών, και στο εξής δεν μένει παρά να βλέπω τις ταινίες θα πέφτουν στα χέρια μου. Έχω γράψει για κάποια ντοκιμαντέρ, έχω και άλλα που δεν έχω δει, αλλά με ενδιαφέρουν κυρίως τα features films για  τα οποία γράφω απαρέγκλιτα.
  Ο «Μεσσίας» του Nader Talebzadeh είναι η ιρανική εκδοχή της ζωής του Χριστού. Ή μάλλον του θανάτου του, καθώς ο Μωάμεθ στο Κοράνι ακολουθεί το απόκρυφο Ευαγγέλιο του Βαρνάβα, σύμφωνα με το οποίο ο Χριστός αναλήφθηκε στους ουρανούς, και αυτός που σταυρώθηκε ήταν ο προδότης Ιούδας, του οποίου το πρόσωπο σαν από θαύμα μεταμορφώθηκε στο πρόσωπο του Ιησού. Στην ταινία, πριν από αυτή την εκδοχή, υπάρχει και η χριστιανική εκδοχή. Πάντως η μουσουλμανική εκδοχή παραείναι παραμύθι.

No comments: