Book review, movie criticism

Wednesday, February 20, 2013

Κι άλλες μαντινιάδες-Κρητικός ύμνος στην πεθερά (σελ. 23)

Κρητικός ύμνος στην πεθερά

Με αυτό τον τίτλο, κατ’ ευφημισμό, μου έστειλαν τις παρακάτω μαντινιάδες

Τσι πεθεράς μου εδάγκωσε τον πόδα ένα λιακόνι
και το λιακόνι εψόφησε κι εκείνη ζει ακόμη!

Την πεθερά μου έβαλα ψηλά στον Ψηλορείτη
να τηνε βλέπουν οι οχτροί να μην πατούν στην Κρήτη

Άμε να πεις τση μάνας σου να κόψει τα κουμάντα
να πάει να δίνει διαταγές στον εδικό τση άντρα

Όταν κοντά στο σπίτι μου η πεθερά ζυγώνει
με πιάνει σοκ αλλεργικό και παίρνω κορτιζόνη

Κακό είναι συναπάντημα να δεις παππά μπροστά σου
μα πιο κακό είναι το πρωί να δεις την πεθερά σου

Εγώ είδα και τον χάροντα μα εμένα δεν με νοιάζει
το μόνο που κατάλαβα της πεθεράς μου μοιάζει

Και θυμήθηκα μια ακόμη μαντινιάδα:

Να τονε πάρει ο διάολος ο που χρωστεί και δώσει
κι ο που ’χει πεθερά κακή και δεν τηνε ψακώσει

Ηθικόν δίδαγμα: πεθερές, μη ανακατεύεστε στη ζωή του ζευγαριού.


No comments: